stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Sixt SH mă va ajuta să-mi îndeplinesc visul

Face, aşa este, fiindcă acum îi este la îndemână cam oricui din România să aibă o maşină. Şi nu trebuie să fie foarte “tare”, cu multe blitz-blitz-uri, ci mai mult de 50% vor să îşi facă treaba cu un autovehicul.

Şi eu, recunosc, sunt un împătimit al condusului, dar nu m-am născut şofer. Şoferia se dobândeşte, o înveţi pe parcurs; şi cum altfel? Doar ţinând “covrigul” în mână!
Cel mai mult îmi place să plec la drum lung, să vizitez locurile frumoase ale acestei ţări şi nu numai. Dacă nu ar fi prea obositor şi dacă nu ar fi existat avioanele, aş fi condus până în orice ţară de pe acest pământ. Cert este că nici în 2018 nu mă las!

Visul
Când eram doar un puştan visam să ajung pe Transfăgărăşan. Nu râdeţi, sunt născut în era comunistă, iar în anii ‘90 nu ştiam ce este aceea o ţară străină, iar ca să ajung acolo nici nu îndrăzneam să cred că voi putea reuşi vreodată. Între timp mi-am îndeplinit visul şi am rămas marcat de cum poate să arate acel traseu. Am mers pe el, în maşina altei persoane. Mi-a plăcut enorm, iar o descriere nu cred că îşi mai are rostul, fiindcă bănuiesc că majoritatea românilor ştiu senzaţia de acolo. Ajuns în plină maturitate, visul meu s-a modificat. Transfăgărăşanul l-am văzut, deci, şi nu îmi rămânea decât să mai conduc pe el, dar nu în orice fel.

Provocarea
În toamna anului 2016 auzisem că un pilot român de raliuri reuşise să doboare recordul de viteză stabilit cu un an în urmă în România de un pilot italian, pe cea mai spectaculoasă rută montană: Transfăgărăşan, şi culmea, cu o maşină de oraş. Andrei Mitraşcă parcursese distanţa de 12 kilometri dintre Cascada Bălea şi Lacul Bălea în doar 8 minute şi 26 de secunde.
Vechiul record era de 9 minute şi 13 secunde. De notat este faptul că pilotul nostru este, multiplu campion naţional la raliu.
Transfăgărășanul se situează pe locul al doilea ca altitudine în clasamentul șoselelor montane din România, în apropierea tunelului de lângă Lacul Bâlea, ajunge la altitudinea de 2042 m. după Transalpina ce se află în Munții Parâng şi urcă până la 2145 m.
Deci ce vreau eu? Să dobor acest record, şi tot cu o maşină de oraş. Cu a mea nu pot, ştiu bine. Deţin un Opel Astra, fabricat în anul 2000, de culoare verde, pe benzină. Putere 101 CP, motor 1.6. Însă vreau ceva mai bun. Aşa că mi-am aruncat puţin ochii într-un loc minunat.

Căutând pe internet, i-am descoperit pe cei de la SIXT SH.
Despre ei pot spune că: vin în ajutorul celor care nu îşi permit să-şi achiziţioneze o maşină nouă, fiind o variantă excepţională.

De ce SIXT SH şi nu altcineva

Sixt SH este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de mașini second hand din România, oferind clientelei sale servicii unice pe piața locală.

Garanție “din bară în bară”

Dacă mă hotărăsc să cumpăr o mașină second hand de la Sixt SH cu siguranţă voi fi mulţumit de ceea ce voi primi. Mi se va oferi garanție totală pentru o perioadă de 2 ani sau 30.000 km la orice model de autoturism achiziționat.

Transparență

Cu Sixt SH ştiu sigur că merg la sigur. Tot aici voi afla că maşina respectivă nu a avut decât un singur proprietar. În plus, ceea ce mi se pare superfain, voi afla şi cine a fost acel proprietar, având chiar acces la întreaga istorie a maşinii. Toate documentele legate de întreţinerea şi eventualele reparaţii ale noii mele maşini îmi sunt puse la dispoziţie cu maxim de seriozitate şi transparenţă.

Primul proprietar

Cumpărând o maşină second hand de la Sixt SH Auto, nu voi avea niciun dubiu legat de provenienţa maşinii respective. Viitoarea mea maşină ştiu că a avut doar un singur proprietar, şi acest prim proprietar a fost compania de rent-a-car și leasing operaţional nr. 1 în Germania, Sixt, care a îngrijit-o şi întreţinut-o cu rigoare nemţească. Astfel, pot şti cu certitudine care este trecutul acestei maşini şi pot fi convinsă că nu voi avea surprize neplăcute după achiziţionare.

ITP

De o maşină second hand de la Sixt SH mă voi putea bucura în întregime, fără bătăi de cap. Astfel, voi putea conduce o maşină cu ITP-ul valabil cel puţin 1 an, ceea ce înseamnă, fireşte, o garanţie în plus că starea tehnică a noii mele maşini este ireproşabilă. 

Din nou un lucru minunat: compania îmi pune la dispoziţie un site bine pus la punct. Îmi sunt prezentate ofertele lor, de la mărcile maşinilor, an, preţ, disponibilitate, combustibil, caroserie. Iar dacă vreau să vând maşina pe care o am acum, tot ei îmi vor face evaluări transparente și corecte, realizate de echipa lor de experți. Practic, ei se ocupă de toate actele. Îmi pun în faţă atât oferte avantajoase pentru schimburile de mașini, cât şi condiții avantajoase în regim de comision.

Consultanții Sixt SH îmi vor oferi o evaluare corectă în 15 minute. Tot ce trebuie să fac este să mă prezint cu următoarele documente: talonul, cartea de identitate a mea şi cea a vehiculului.

Un alt lucru frumos pe care îl pot găsi pe site este secţiunea “Schimb”. Datorită sinergiei dintre diviziile Grupului New Kopel, îmi pot folosi mașina veche ca avans pentru o mașina nouă, Opel, sau o mașină second hand din stocul lor, indiferent de marcă.
Documente necesare: talonul, cartea mea de identitate, cartea de identitate a vehiculului.

Există chiar şi secţiunea “Finanţare”. Pot cumpăra o mașină atât cu plata cash, cât şi printr-o finanțare: pentru persoană juridică (SRL / PFA / cabinete medicale și de avocatură / întreprinderi individuale) este disponibilă varianta de leasing financiar, iar pentru persoană fizică – creditarea auto. Documentele le puteţi găsi AICI.

Aşadar, visul meu va deveni complet. Voi încerca să cuceresc Transfăgărăşanul. Posibil să auziţi de mine în viitorul apropiat. Sunt ambiţios, “bolnav” după maşini şi după senzaţii tari!