Face, aşa este, fiindcă acum îi este la îndemână cam oricui
din România să aibă o maşină. Şi nu trebuie să fie foarte “tare”, cu multe
blitz-blitz-uri, ci mai mult de 50% vor să îşi facă treaba cu un autovehicul.
Şi eu, recunosc, sunt un împătimit al condusului, dar nu
m-am născut şofer. Şoferia se dobândeşte, o înveţi pe parcurs; şi cum altfel?
Doar ţinând “covrigul” în mână!
Cel mai mult îmi place să plec la drum lung, să vizitez
locurile frumoase ale acestei ţări şi nu numai. Dacă nu ar fi prea obositor şi
dacă nu ar fi existat avioanele, aş fi condus până în orice ţară
de pe acest pământ. Cert este că nici în 2018 nu mă las!
Visul
Când eram doar un puştan visam să ajung pe Transfăgărăşan.
Nu râdeţi, sunt născut în era comunistă, iar în anii ‘90 nu ştiam ce este aceea
o ţară străină, iar ca să ajung acolo nici nu
îndrăzneam să cred că voi putea reuşi vreodată. Între timp mi-am îndeplinit
visul şi am rămas marcat de cum poate să arate acel traseu. Am mers pe el, în
maşina altei persoane. Mi-a plăcut enorm, iar o descriere nu cred că îşi mai
are rostul, fiindcă bănuiesc că majoritatea românilor ştiu senzaţia de acolo. Ajuns
în plină maturitate, visul meu s-a modificat. Transfăgărăşanul l-am văzut,
deci, şi nu îmi rămânea decât să mai conduc pe el, dar nu în orice fel.
Provocarea
În toamna anului 2016 auzisem că un pilot român de raliuri
reuşise să doboare recordul de viteză stabilit cu un an în urmă în România de
un pilot italian, pe cea mai spectaculoasă rută montană : Transfăgărăşan, şi culmea, cu o
maşină de oraş. Andrei Mitraşcă parcursese distanţa de 12 kilometri dintre
Cascada Bălea şi Lacul Bălea în doar 8 minute şi 26 de secunde.
Vechiul record era de 9 minute şi 13 secunde. De notat este
faptul că pilotul nostru este, multiplu campion naţional la raliu.
Transfăgărășanul se situează pe locul al doilea ca altitudine în clasamentul șoselelor montane din România, în apropierea tunelului de lângă Lacul Bâlea, ajunge la altitudinea de 2042 m. după Transalpina ce se află în Munții Parâng şi urcă până la 2145 m.
Deci ce vreau eu? Să dobor acest record, şi tot cu o maşină
de oraş. Cu a mea nu pot, ştiu bine. Deţin un Opel Astra, fabricat în anul 2000,
de culoare verde, pe benzină. Putere 101 CP, motor 1.6. Însă vreau ceva mai
bun. Aşa că mi-am aruncat puţin ochii într-un loc minunat.
Căutând pe internet, i-am descoperit pe cei de la SIXT SH.
Despre ei pot spune că: vin în ajutorul celor care nu îşi
permit să-şi achiziţioneze o maşină nouă, fiind o variantă excepţională.
De ce SIXT SH şi nu
altcineva
Sixt SH este unul dintre cei mai importanți jucători de pe
piața de mașini second hand din România, oferind clientelei sale servicii unice
pe piața locală.
Garanție “din bară în
bară”
Dacă mă hotărăsc să cumpăr o mașină second hand de la Sixt SH
cu siguranţă voi fi mulţumit de ceea ce voi primi. Mi se va oferi garanție
totală pentru o perioadă de 2 ani sau 30.000 km la orice model de autoturism
achiziționat.
Transparență
Cu Sixt SH ştiu sigur că merg la sigur. Tot aici voi afla că
maşina respectivă nu a avut decât un singur proprietar. În plus, ceea ce mi se
pare superfain, voi afla şi cine a fost acel proprietar, având chiar acces la
întreaga istorie a maşinii. Toate documentele legate de întreţinerea şi
eventualele reparaţii ale noii mele maşini îmi sunt puse la dispoziţie cu maxim
de seriozitate şi transparenţă.
Primul proprietar
Cumpărând o maşină second hand de la Sixt SH Auto, nu voi
avea niciun dubiu legat de provenienţa maşinii respective. Viitoarea mea maşină
ştiu că a avut doar un singur proprietar, şi acest prim proprietar a fost
compania de rent-a-car și leasing operaţional nr. 1 în Germania ,
Sixt, care a îngrijit-o şi întreţinut-o cu rigoare nemţească. Astfel, pot şti
cu certitudine care este trecutul acestei maşini şi pot fi convinsă că nu voi
avea surprize neplăcute după achiziţionare.
ITP
De o maşină second hand de la Sixt SH mă voi putea bucura în
întregime, fără bătăi de cap. Astfel, voi putea conduce o maşină cu ITP-ul
valabil cel puţin 1 an, ceea ce înseamnă, fireşte, o garanţie în plus că starea
tehnică a noii mele maşini este ireproşabilă.
Din nou un lucru minunat: compania îmi pune la dispoziţie un
site bine pus la punct. Îmi sunt prezentate ofertele lor, de la mărcile
maşinilor, an, preţ, disponibilitate, combustibil, caroserie. Iar dacă vreau să vând maşina pe care o am acum, tot ei îmi vor face evaluări transparente și corecte, realizate de echipa lor de
experți. Practic, ei se ocupă de toate actele. Îmi pun în faţă atât oferte avantajoase pentru schimburile de mașini, cât şi condiții avantajoase în regim de comision.
Consultanții Sixt SH îmi vor oferi o evaluare
corectă în 15 minute. Tot ce trebuie să fac este să mă prezint cu următoarele
documente: talonul, cartea de identitate a mea şi cea a vehiculului.
Un alt lucru frumos pe care îl pot găsi pe site este
secţiunea “Schimb”. Datorită sinergiei dintre diviziile Grupului New Kopel, îmi
pot folosi mașina veche ca avans pentru o mașina nouă, Opel, sau o mașină
second hand din stocul lor, indiferent de marcă.
Documente necesare: talonul, cartea mea de identitate,
cartea de identitate a vehiculului.
Există chiar şi secţiunea “Finanţare”. Pot cumpăra o mașină
atât cu plata cash, cât şi printr-o finanțare: pentru persoană juridică (SRL /
PFA / cabinete medicale și de avocatură / întreprinderi individuale) este
disponibilă varianta de leasing financiar, iar pentru persoană fizică –
creditarea auto. Documentele le puteţi găsi AICI.
Aşadar, visul meu va deveni complet. Voi încerca să cuceresc
Transfăgărăşanul. Posibil să auziţi de mine în viitorul apropiat. Sunt
ambiţios, “bolnav” după maşini şi după senzaţii tari!