stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Cumpără de pe answear.ro și vei avea parte de calitate înaltă


Răspunzând la provocarea oamenilor de la Blogal Initiative, mi-am propus astăzi să scriu despre vestimentaţia care mă reprezintă.

De obicei sunt un tip pretenţios când vine vorba de „ţoalele” ce urmează să stea pe mine. Nu mă arunc din prima şi nu cumpăr niciodată din primul magazin intrat. Aştept, consult fiecare articol în parte, de la material până la preţ. Cum piaţa din România este plină de haine made în China, de cele mai multe ori nu am de ales şi aleg tot astfel de articole vestimentare, tot din Asia, dar prefer Indonezia, Bangladesh, Filipine, etc. Nu este un mit cum că hainele confecţionate în aceste ţări îndepărate sunt mai bune. Diferenţa o face materialul, chiar dacă la unele domină bumbacul, iar la altele sinteticul.

Eu, personal, aleg ţinuta sport. Rare sunt ocaziile când cinveva vede pe mine un palton sau un sacou, ori un pantalon de stofă. Fac mult sport, se înţelege de altfel de ce am o astfel de alegere.
Pe plan secund aleg ţinuta casual. Este mai confortabilă şi merge şi o combin şi cu cea serioasă, de întâlnire sau de birou. Trăim într-o eră în care blugii sfârtecaţi sunt la modă, când gleznele sunt descoperite, iar tricourile tot mai mulate şi transparente. Avantaj firmele de haine; articole subţiri, material puţin, preţuri mari.
Aruncând un ochi pe internet, de curând am găsit un site de îmbrăcăminte bărbaţi. Am zis “Ia să intru, poate, poate, oi găsi ceva şi pe gustul meu”. Şi am găsit adidaşii LE COQ SPORTIF - PANTOFI OMEGA NYLON la preţul de 319,90 Lei, reduşi de la 379,90 Lei.

Modelul este confecţionat din combinaţia materialului textil cu pielea naturală.
- Vârf moale.
- Talpă antialunecare.
- Spatele călcâiului rigidizat.
- Model legat cu şireturi.
- Lungimea branţului pentru mărimea este de: 26 cm.
- Dimensiunile date pentru mărimea: 41.

·  Material: piele
·  Material: textil
Conținut:
Gamba: Material textil, Piele naturală
Interiorul: Material textil
Talpă: Material sintetic

Aşa am eu obiceiul, ca pe orice site intru să caut mai întâi ceva de încălţat. M-am decis să îi achiziţionez, dar nu singuri, ci împreună cu o bluză Pepe Jeans în valoare de 319, 90 Lei, redusă şi ea de la 359, 90 Lei.
Este o bluză cu glugă, model care se încheie cu fermoar confecţionat din ţesătură cu imprimeu.
- Fason drept.
- Mânecile finisate cu manşetă.
- Buzunare oblice.
- Glugă strânsă cu şnururi.
- Încheiere cu fermoar.
- Marginea de jos finisată cu manşetă.
- Lungimea mânecii. 65 cm.
- Lungimea: 61 cm.
- Lăţimea la subraţ: 55 cm.
- Dimensiunile date pentru mărimea: M.

·  Model: print
·  Tip: cu glugă
Conținut:
Materialul de bază: 100% Bumbac

Aşadar, nu vă speriaţi de preţurile ridicate. Merită să daţi un ban în plus ştiind că veţi avea parte de calitate. Spor la cumpărături vă doresc!