stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

50 < 20 şi viaţa trebuie trăită în continuare

Bunicul mi-a spus odată, la scurt timp după ce a împlinit vârsta de 50 de ani că atunci când eşti copil, o persoană adultă ţi se pare ceva uriaş, iar când eşti adult, un copil ţi se pare ceva fraged. Acum, aproapiindu-mă de 29 de ani, simt din plin cuvintele lui. Îi dau dreptate. Cred că peste 21 de ani voi fi mai înţelept, mai uns cu toate alifiile cum se spune în popor. O să fiu ca un brad cu trunchiul gros pe lângă care vor mai mulţi puieţi.
Aşa mă va găsi a 50-a aniversare. Nu ştiu la ce mă voi gândi, probabil că am schimbat vreo 2 maşini, că ratele s-au dus, că gâfâitul este tot mai des, iar soarele pe cer îl văd tot mai rar, nu ştiu, chiar nu ştiu. Dar ştiu că voi avea alături familia şi se va auzi un mare CIOC de la pahare în care va sta cuminte un vin bun; Galbenade Odobeşti din gama Vincon, şi ea o sărbătorită azi, în aceste timpuri, când a primit chiar şi o nouă etichetă, restilizată.
În familia mea se consumă vin, cam toţi membrii sunt mari admiratori ale acestei băuturi rafinate. Se preferă atât vinul alb demisec, cât şi vinul roşu dulce şi demidulce.
Eu, de pildă, îl prefer pe cel alb demisec, pe care îl beau din paharul meu preferat de care nu mă dezlipesc niciodată. Nu râdeţi, fiecare om are tabieturile sale.
Peste o lună va sosi şi ziua mea, un număr 29 care atârnă greu, dar este şi excepţional. Îl voi sărbători în străinătate, la Nice, pe riviera franceză.
Sincer, tot la fel de binedispus vreau să fiu şi peste 21 de ani, să am puterea de a trece peste toate, deşi ştiu că încetul cu încetul, seniorii din familia mea vor pleca de pe acest pământ, iar eu le voi lua locul, vreau să petrec până zorii zilei următoare vor bate la geam şi să îmi dau seama că am ajuns la jumătate de secol de viaţă. Vreau să am şi prietenii lângă mine, atât câţi vor mai rămâne, căci goana după bani ne desparte şi ne facem să uităm unii de alţii.

Sper ca şi voi să sărbătoriţi împlinirea celor 50 de ani conform visurilor de azi!