stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Device-urile sunt mai în siguranţă cu foliile de la SmartProtection

Pentru astăzi am ales să vorbesc despre un subiect pe care mulți dintre voi îl ignoră, și anume: foliile protectoare pentru device-uri.
De ce sunt ele bune, cum se aplică și ce avantaje urmărim să avem odată cu folosirea lor și ce durabilitate au, vă voi explica în rândurile ce urmează.

Foliile protectoare au menirea de a proteja ecranele împotriva zgârieturilor sau a particulelor de praf. Pentru unele dintre device-uri, ecranele sunt zonele care sunt atinse cel mai des. Pentru asta există folii, şi chiar de marcă, apărute la SmartProtection, cu un strat de silicon autoadeziv, pot fi ușor de aplicat și la fel de ușor de înlăturat, fără a lăsa reziduuri în urma acestei operațiuni. Dar secretul calității ei face pereche bună cu modul de aplicare. Dacă nu este aplicată cum trebuie, există posibilitatea să rămână particule de praf sub ea și să apară bule de aer ce deteriorează aspectul ecranului device-lui vostru.

Un lucru foarte important de reținut atunci când se aplică folia pe ecran, este răbdarea; nu vă grăbiți să o așezați. Dacă o veți aplica în mod corect, aceasta, practic, va deveni invizibilă, iar durata de viață va fi mult mai mare.
Pentru a aplica o folie de protecție pe ecranul device-ului, trebuie să aveți următoarele: folia propriu-zisă, o lavetă din microfibră pentru curățarea telefonului, un card cu marginea netedă, fără ciobituri, pentru a se elimina bulele de aer și, opțional, o soluție de curățare pentru LCD, pentru curățarea device-lui, urmărind următorii pași:

Avantajele pentru care trebuie să se opteze pentru aceste mici obiecte ajutătoare sunt foarte multe, dar mă voi rezuma la cele mai importante cinci dintre ele:
1. Se păstrează ecranul intact, fără nicio zgârietură. Indiferent dacă device-ul se lovește sau este lovit de/cu obiecte metalice, se va simți în siguranță cu foliile de la SmartProtection.
2. Nu lasă petele să se observe pe ecran. Fiindcă nu toate device-urile au un strat oleofobic, foliile împiedică ceea ce pentru majoritatea utilizatorilor par niște lucruri inestetice.
3. Oferă protecție anti-reflexie. Există momente când device-ul se întâlnește cu lumini puternice și funcționalitatea lui este greu de observat. Astfel, foliile de protecție ajută la o vizibilitatea mai bună a ecranului chiar și în lumina reflectoarelor.
4. Intimitate. Există multe persoane care nu doresc să le fie văzut conținutul device-lui de către cei din jurul lor. Pentru ca secretul să fie la locul lui, pe piață se află și modelul de folie Privacy și, tot ceea ce vor observa cei din preajmă, va fi un simplu ecran negru.

Ce device-uri folosesc eu

Acasă am un PC, un laptop, un smartphone şi o brăţară fitness. În curând voi achiziţiona şi un smartwatch. Pe toate le folosesc regulat.
De exemplu; PC-ul este cel mai folosit device din casă. Îl am conectat la un cablu de internet şi mă ajută la scris şi design.
Laptop-ul îl folosesc mai mult în deplasare. Mă ajută enorm mai ales când este conectat la Wi-fi. Tot la scris îl folosesc şi pe el, dar şi la vizionare de filme.
Tableta stă mai mult la bucătărie. Este mai mică în dimensiune decât laptop-ul şi cel mai mult caut pe ea reţete noi de gătit.
Brăţara fitness mă însoţeşte de fiecare dată când merg la alergat sau la fotbal. Mă ajută să îmi monitorizez activitatea fizică prin afişarea numărului de paşi, a distanţei parcurse în fiecare zi, a caloriilor arse sau calitatea somnului din timpul nopţii.

La fiecare în parte ţin enorm, şi nu doar că am investit bani, ci pentru că tehnologia este benefică.
În încheiere aş dori să vă invit pe site-ul SmartProtection pentru a vedea toate foliile disponibile pentru orice device doriţi.

Aşadar, nu îmi las device-urile să sufere. Le protejez cum trebuie dacă vreau să mă bucur de ele mult timp!