stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Protejează-ţi toate device-urile folosind foliile de la Smart Protection

Să îți cumperi un device nu este greu; câteva sute sau mii de lei aruncate pe tehnologie, de parcă ar fi parte din noi. Ba vrem unul cu design frumos, ba unul cu camera mai mare, ba unul cu memorie, dar din toate aceste mii de lei, puțini sunt aceia care achiziționează și o folie protectoare.
Numai că o folie nu se cumpără doar de dragul frumuseții unui telefon, ci pentru securizare. Să ne punem puțin în locul lor…. Când te zgârii, ce faci? Te bandajezi, nu? Când te lovești la picior, ce faci? Pui o compresă, nu? Dar ca să eviți toate acestea, ce faci? Îți pui o haină, ori un echipament corespunzător conform activității pe care o prestezi, nu?

Așa este și la telefoane. Sunt avantaje pentru care aș opta pentru o folie de protecţie ca ele să nu mai aibă de suferit:

Avantaje
1. Durabilitate mai mare
Primul motiv pentru care aș alege o folie de protecţie premium pentru device-urile mele se datorează faptului că este durabilă, deci nu va trebui să îmi fac griji cu privire la afișaj atunci când se va întâlni în buzunar cu chei sau monede. Bine, aici vorbim de smartphone-uri sau smartwatch-uri. Folia protejează, de asemenea, device-urile de zgârieturi provocate de obiecte ascuțite, dar și de picături căzute ocazional peste ecrane, protejându-le astfel.

2. Nu încurcă funcționabilitatea device-urilor
Folia se întinde bine ecran și, în timp ce este atins, degetele vor simți foarte bine ecranul. Comenzile luate după atingerea touch-screen-ului nu vor avea de suferit. Totul va fi ca înainte, funcționabilitatea va merge ceas.

3. Mai ușor de curățat și rezistentă la pete
Din moment ce o am, de asemenea, mă pot baza pe folia de protecţie pe termen lung. Face față cu brio la urmele de grăsime, la amprente și la alte lucruri dăunătoare. Din momentul achiziționarii, grijile ca telefonul să nu pățească au dispărut.

4. Claritatea nu va avea de suferit
Foli nu va afecta culorile, calitatea imaginii și claritatea pe ecran. Folia de protecţie se poate ascunde fin, iar lumina de la ecran va scoate în evidență gama de culori ale dispozitivului așa cum sunt ele. Astfel, cum mie îmi place vizionarea de imagini și clipuri video, o pot face în continuare liniștit, căci device-urile vor arăta secvențele așa cum mi le doresc.

Alte motive pentru care aş alege o folie

Cu o transparenţă de aproape 100%, o folie nu va putea dăuna luminozităţii sau proprietaţilor touchscreen-ului. În plus, folia se aplică extreme de uşor şi nu lasă bule de aer; montajul durează maxim un minut. Zero emoţii la căzături. În cazul unui şoc puternic, forţa impactului se va dispersa în toată structura foliei şi nu în display.
Ce device-uri folosesc eu

Acasă am un PC, un laptop, un smartphone şi o brăţară fitness. În curând voi achiziţiona şi un smartwatch. Pe toate le folosesc regulat.
De exemplu; PC-ul este cel mai folosit device din casă. Îl am conectat la un cablu de internet şi mă ajută la scris şi design.
Laptop-ul îl folosesc mai mult în deplasare. Mă ajută enorm mai ales când este conectat la Wi-fi. Tot la scris îl folosesc şi pe el, dar şi la vizionare de filme.
Tableta stă mai mult la bucătărie. Este mai mică în dimensiune decât laptop-ul şi cel mai mult caut pe ea reţete noi de gătit.
Brăţara fitness mă însoţeşte de fiecare dată când merg la alergat sau la fotbal. Mă ajută să îmi monitorizez activitatea fizică prin afişarea numărului de paşi, a distanţei parcurse în fiecare zi, a caloriilor arse sau calitatea somnului din timpul nopţii.
La fiecare în parte ţin enorm, şi nu doar că am investit bani, ci pentru că tehnologia este benefică.
În încheiere aş dori să vă invit pe site-ul SmartProtection pentru a vedea toate foliile disponibile pentru orice device doriţi.

Aşadar, nu îmi las device-urile să sufere. Le protejez cum trebuie dacă vreau să mă bucur de ele mult timp!