stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Şi device-urile merită o şansă

Fiecare cred că ar recunoaşte în secunda următoare că tehnologia a devenit parte din noi. Fără ea este destul de greu. Ne-am adaptat destul de uşor, chiar şi bătrânii. Omenirea a evoluat, ce-i drept, iar astăzi-ul de ieri nu va fi ca mâinele de peste alte câteva zile.

Pentru noi, a avea un „banal” smartphone este o necesitate. Este fără doar şi poate cel mai folosit lucru, aparat sau cum vrea fiecare să îi spună. De pe telefoanele inteligente, oamenii pot controla chiar şi casele în care locuiesc, pot accesa fel de fel de site-uri care mai de care necesare şi pot fi treziţi de dimineaţă cu alarma incorporată, fără a mai trebuie să bage ceasul într-un oală de metal.
Chiar şi ieşirile în oraş se bazează acum pe un photoshoot de Instagram întâi sau un check in pe Facebook, iar dacă mâine ar cădea, să zicem, un meteorit, ne-ar prinde pe toţi cu telefoanele în mâini, încercând să îl filmăm. Adicţia de telefonul mobil are şi nume, “nomofobie”.

Ce este Nomofobia? 
Este un termen apărut în urmă cu 10 ani, inventat de un britanic şi înseamnă “anxietatea despărţirii de smartphone”. Este, mai pe înţelesul tuturor, un acronim pentru “no-mobile-phone phobia” şi se pare că încă de prin 2008 lumea manifesta această nevinovată pasiune. Acum, cei născuţi în acel an, care au 9 sau 10 ani, nu prea ştiu cum este să stea o secundă fără smartphone. Deci, esenţialitate mare…

Dar asta nu este tot. După smartphone, vine sora mai mare; tableta!
Multe persoane pe care le cunosc încă nu reuşesc să îmi răspundă la întrebarea: Spuneţi-mi 4 lucruri forte pentru care folosiţi tableta, deşi lucrurile stau destul de simplu. Personal, dacă aş fi întrebat astfel, aş răspunde cu mai multe variante:
  1. Îmi verific e-mail-ul, statisticile site-ului pe care îl deţin.
  2. Vizionez tutoriale pe Youtube.
  3. Ascult muzică atunci când timpul îmi permite şi am nevoie de relaxare.
  4. Scriu la cartea la care lucrez; îmi este mai la îndemână să deschid tableta decât calculatorul.
  5. Deseori caut reţete de gătit (dar nu gătesc singur). Este simplu să iau tableta în bucătărie şi să urmez paşii pentru ca mâncarea să iasă exact că în video-ul respectiv.
  6. Deschid reţelele de socializare.
Ce nu fac cu tableta
Poate vi se pare amuzant, dar un lucru nu am făcut niciodată cu tableta; fotografii. Văd de multe ori în jurul meu oameni care se chinuie cu ambele mâini să ţină o tabletă de 7 sau de 8 inchi, să încadreze peisajul şi să apese butonul, mi se pare ciudat. Sincer, nu cred că tabletele au fost făcute pentru ca noi, utilizatorii lor, să facem fotografii.
Iar mitul cum că ele pot înlocui laptop-urile nu cade din start. Tabletele pot înlocui laptop-urile doar la chestiile mărunte.
Căutând pe internet câteva statistici despre folosirea tabletelor, am găsit procentajele folosirii lor:
- 11% dintre adulți dețin o tabletă;
- 50% dintre posesori citesc știrile pe tabletă, zilnic;
- utilizatorii folosesc tabletele 90 de minute pe zi, în medie;
- 54% dintre utilizatori trimit e-mail-uri zilnic de pe tablete;
- 39% dintre utilizatori folosesc tabletele pentru rețelele sociale, zilnic;
- 30% dintre utilizatori folosesc tabletele zilnic pentru jocuri;
- 27% dintre utilizatori citesc zilnic cărți electronice pe tablete;

Trecerea de la tabletă la laptop/calculator
Laptop-ul sau calculatorul, aici depinde de fiecare ce deţine acasă, dar să nu trecem peste eterna problemă; laptop sau PC, care este mai bun?
Să le luăm pe rând şi să vă spun ce folosesc eu.

Eu, unul, prefer laptop-ul din mai multe motive care ies chiar din principalul avantaj; portabilitatea. Portabilitatea este un aspect foarte important pentru cei a căror muncă necesită o conexiune la internet.
Scriu mult pentru că asta îmi este pasiunea, nu pentru că am un job plătit pentru asta. Dacă aş fi stat la birou, aş fi preferat PC-ul, dar aşa prefer laptop-ul pentru că pot să scriu în orice cameră, dimineaţa, la prânz sau noaptea târziu ori de câte ori îmi vine inspiraţia.
Mai este o chestie ce ţine de portabilitate. Când deţii un laptop, ai marele avantaj că poţi asculta muzică acolo unde doreşti sau poţi viziona filme.
Spre deosebire de PC, pe care toţi membrii familiei îl pot folosi, laptop-ul are un caracter personal, mai intim, să-i spun. La fel ca telefonul şi tableta, laptop-ul este un atribuit personal la care ceilalţi din jurul nostru nu trebuie să aibă acces.
Am acasă şi PC, şi laptop. Acest articol l-am scris de pe PC, fără niciun motiv, pur şi simplu l-am deschis, m-am aşezat la birou şi am început să răspund provocării frumoase a băieţilor de la Blogal Initiative.

Şi că tot veni vorba de cel mai frumos loc de pe pământ al fiecăruia dintre noi; acasă, aici nu am un smartwatch, în schimb am o brăţară fitness pe care o folosesc foarte des. Mă ajută să îmi monitorizez activitatea fizică prin afişarea numărului de paşi, a distanţei parcurse în fiecare zi, a caloriilor arse sau calitatea somnului din timpul nopţii.

Recapitulare
Acestea fiind spuse, folosesc în total cinci device-uri: un smartphone, o tabletă, un laptop, un PC şi o brăţară fitness şi la fiecare în parte ţin la fel de mult şi le protejez.

Cum le protejez?

Le protejez cu folii de protecţie. De ce sunt ele bune, vă voi explica în rândurile ce urmează.
Foliile protectoare, după cum bine ştim cu toţii, sunt făcute pentru a proteja ecranul device-urilor împotriva zgârieturilor sau a particulelor de praf. Ecranele device-urilor sunt zonele care vin cel mai mult în contact cu degetele noastre. Aşadar, o folie nu se cumpără doar de dragul frumuseții, ci pentru securizare. 
Avantajele pentru care aș opta pentru o folie de protecţie, ca device-urile mele să nu aibă de suferit:

1. Durabilitate mai mare
Primul motiv pentru care aș alege o folie de protecţie se datorează faptului că este durabilă, deci nu va trebui să îmi fac griji cu privire la afișajul unora dintre device-uri atunci când se va întâlni în buzunar cu chei sau monede. Folia protejează, de asemenea, de zgârieturi provocate de obiecte ascuțite, dar și de picături căzute ocazional peste ecrane, protejându-le astfel.

2. Nu încurcă funcționabilitatea device-urilor
Folia se întinde bine pe ecran și, în timp ce el va fi atins, degetele vor simți foarte bine ecranul. Comenzile luate după atingerea touch-screen-ului nu vor avea de suferit. Totul va fi ca înainte, funcționabilitatea va merge ceas.

3. Mai ușor de curățat și rezistentă la pete
Din moment ce va fi aplicată, de asemenea, mă pot baza pe folia de protecţie pe termen lung. Face față cu brio la urmele de grăsime, la amprente și la alte lucruri dăunătoare. Din momentul achiziționarii, grijile ca device-urile să nu pățească nimic au dispărut.

4. Claritatea nu va avea de suferit
Foliile de la Smart Protection nu vor afecta culorile, calitatea imaginii și claritatea pe ecran. Foliile de protecţie se pot ascunde fin, iar lumina de la ecran va scoate în evidență gama de culori ale dispozitivului așa cum sunt ele. Astfel, dacă mie îmi place vizionarea de imagini și clipuri video, o pot face în continuare liniștit, căci device-ul va arăta secvențele așa cum mi le doresc.

Aşadar, nu vă lăsaţi device-urile să sufere. Protejaţi-le cum trebuie dacă doriţi să vă bucuraţi de ele mult timp. Accesaţi site-ul SmartProtection, locul unde există folii de protecţie pentru toate device-urile şi căutaţi-le pe cele care vi se potrivesc!