stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Borsec, emoția care curge în România

Pentru mine, cel mai puternic brand românesc se observă după:

Rezultate
Are unele excepționale în tratarea diabetului. Anual, sunt îmbuteliate peste 570 milioane litri de apă minerală. 

Istorie

La sfârșitul secolului XVIII faima tămăduitoare a apelor minerale a făcut ca această apă să aibă un renume. S-au construit la început niște barăci, apoi cabane și niste stabilimente balneare primitive, care au făcut posibil ca numeroși bolnavi să-și trateze bolile de care sufereau. Există însemnări din 1767 care spun că în stațiunea care îi dă și numele era locul unde se adunau bolnavii disperați din țară și din străinătate. Tot aici există peste 15 izvoare de apă minerală carbogazoasă naturală, având compoziție chimică apropiată, stabilă în timp, cu debite variabile, cele mai importante calitativ și ca debit fiind izvoarele 1 și 2. Prin compoziția lor, apele minerale au efecte curative asupra afecțiunilor aparatului digestiv (stomac, intestine, căi biliare), rinichilor și a vezicii și căilor urinare, precum și asupra sistemului circulator periferic. Ceea ce este mai important este ca s-a descoperit că apa minerală are rezultate excepționale în tratarea diabetului. Există astfel de dovezi în acest sens, care vor face obiectul unei sesiuni de comunicări ulterioare. În România există 900 de mii de bolnavi de diabet înregistrați la ora actuală.

Îmbuteliere
În 1806 a început îmbutelierea industrială în butelii de sticlă fabricate în stațiune. În primul an au fost îmbuteliați 3 milioane de litri de apă minerală, care au fost transportați cu carele. Apa captată în puț de la izvoarele 1 și 2 a fost turnată în sticle, astupate cu dopuri de plută și ceruite prin etanșare. Îmbutelierea industrială a funcționat permanent din 1806 și până în prezent, cu scurte stagnări în timpul celor două războaie mondiale. Tradiția a fost continuată de și în prezent de Romaqua Group S.A. Între timp tehnologia de îmbuteliere s-a modernizat, punându-se în funcțiune instalații de îmbuteliere performante. Capacitatea totală de îmbuteliere a Romaqua Group Borsec depășește astăzi 570 milioane litri pe an, folosind ca recipiente flacoane PET de 1,5 si 0,5 litri, sticle de 1 litru și sticle personalizate de 0,25 și 0,75  pentru apa minerală carbogazoasă, flacoane PET de 2, 1,5 și 0,5 și sticle personalizate de 0,25 și 0,75 pentru apa minerală plată. Datorită tehnologiei moderne de captare, transport și îmbuteliere, această apă minerală naturală nu este supusă riscului contaminării. Noua tehnologie împiedică orice intervenție umană asupra apei în procesul de producție, de la captarea și transportul apei de la izvor la locul de îmbuteliere și până la obținerea produsului finit. Practic, apa minerală naturală vede lumina zilei abia în sticlă. Injecția preformelor se face la București, pentru ca această operațiune necesită un consum energetic foarte mare, iar în stațiune abia anul acesta a fost dată spre folosință linia electrică proprie orașului. Preformele sunt eprubete de plastic care au format doar gâtul. Mașina prinde eprubeta de gât, care este încălzită în matriță, de unde se formează sticla de plastic. 

Caracteristici

Cantitate: 0,5 l / 2 L
conține 4 ingrediente considerate a fi sigure.
Calciu: 56.73mg/l,
Magneziu: 32.5mg/l,
Sodiu: 2.85mg/l,
Hidrogencarbonat: 333.4mg/l.
Ph 7.44.
Reziduu sec: 296 mg/l

Alte produse, nu doar apă minerală

La ora actuală, firma comercializează și băuturi răcoritoare și cafea, dar se vrea extinderea și cu alte produse noi, alte familii de produse. Investițiile pentru anul viitor sunt dimensionate ca primă strigare la 6,2 milioane euro, pentru acest an fiind alocată suma de 6, 7 milioane euro. Compania este foarte activă pe piață, fiind la curent cu noul. Participă la expozițiile internaționale, ca să își prezinte produsele ca pe o carte de vizită, dar participă la marile expoziții internaționale, unde se prezintă tehnologiile de vârf, idei de ambalare, fel de fel de produse noi. Acolo vin ideile, fiind în permanență în contact cu piața. 

Observația că apa minerală este 100% naturală

Apă minerală naturală își păstrează aciditatea mai multă vreme la frigider chiar și fără a fi acoperită. În acest fel, se poate recunoaște calitatea unei ape minerale bune. 

Este un simbol național

Compania nu se mândrește cu apa care iese din munți, ci se mândrește cu un produs românesc care este la nivel de vârf mondial.

Logo
Această apă se numește Borsec și mai este este cunoscută sub denumirea de „Regina apelor minerale”. Cum s-a ajuns la această denumire?

Însuși împăratul Franz Josef i-a acordat apei minerale naturale Borsec acest titlu, pe care-l poartă cu mândrie și astăzi. Decernarea premiilor a avut loc la Palatul Hansen, actualul hotel Kempinski, construit special pentru Expoziția Internațională din 1873 de la Viena.
Și în acest an, Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, conform clasamentului realizat anual de revista Biz. Borsec este liderul brandurilor românești, ocupând prima poziție în top, fiind un brand iubit și apreciat de consumatori