stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Aquatique – pentru ca sănătatea să dăinuie mereu

În urmă cu un an, în cadrul unui top realizat de revista Forbes, Aquatique a fost aleasă cea mai de încredere apa minerală plată pentru sugari și copii mici; iar pentru noi, copiii sunt comorile pe care le avem cel mai de preț.
Această distincție face ca și eu să aleg această apă din diverse motive.

Iată care sunt ele:

De cele mai multe ori când beau apă, o fac ca să îmi potolesc setea, eu, ca adult. Nu o fac cu pasiune, căci nu există pasiune în a bea apă și nici în a bea oricare alt lichid. Dar când vine vorba de prichindelul meu, fac o pasiune din asta, din a-i alege tot ce-i mai bun.
Dacă stăm să ne gândim, în trecut nu existau atât de multe magazine de unde să ne procurăm apa. Noi, cei de azi, beam apă de la chiuvetă sau din fântâni, vara,  în vacanțele petrecute la bunici. Însă vremurile s-au schimbat și citându-i pe câțiva cercetători “odată ce populaţia a crescut, iar fauna de foc şi fire s-a dezvoltat, şi viruşi noi au apărut, gata să ne distrugă.”

Așadar, primul lucru la care îmi arunc ochii atunci când culeg de pe raft o sticlă de apă este eticheta. Pe ea trebuie obligatoriu să existe conţinutul apei. Așa încep eu cercetarea apelor pe care urmează să le pun în coșul de cumpărături.

Apa pe care o consum eu şi implicit copilul meu este egală cu sănătatea noastră. Nu ignor vreodată acest aspect. De la naşterea sa am rămas fidel unei singure mărci: AQUATIQUE. Am considerat că este singura marcă ce pune cu adevărat accent pe sănătatea celor mici. De aici și încrederea mea în ea.
Al doilea aspect de care țin cont este cantitatea de sodiu din apă. Apa Aquatique conține puțin sodiu (1mg/litru), fiind un mare avantaj pentru cei mici fiindcă le este recomandat un consum redus de sare. Părinte fiind am fost instruit de către specialiști că juniorilor nu le trebuie sare prea multă sau, dacă se poate, chiar deloc (ce-i drept, este valabil și la adulți). Aquatique Este o apă microbiologic pură, stabilă chimic, ușor alcalină (8,2-8,4 la sursă, 8 în sticlă) și foarte bună la gust.

Al treilea asptect de care țin cont atunci când aleg o apă este conţinutul de minerale. Şi încă o dată Aquatique mai are ceea ce de care eu țin cont; ea fiind o apă minerală plată oligominerală, ideală pentru prepararea alimentelor destinate sugarului.

În concluzie…

-          o apă bună trebuie să te mulțumească
-          o apă bună trebuie să îți potolească setea
-          o apă bună are grijă de tine și de familia ta


Acestea sunt motivele pentru care aleg apa AQUATIQUE și pe care o recomand cu căldură oricărui om este dispus să o încerce și, mai ales, să-și protejeze copilul.