stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

O maşină bună se vede după alegerea făcută - SIXT SH!

Am de mult în cap să-mi achiziţionez o nouă maşină, indiferent că este nouă sau second-hand. Totuşi nu mă arunc cu capul înainte, cântăresc cu grijă avantajele şi dezavantajele.

În viaţă ţin cont de mai multe lucruri, iar când vine vorba de cumpărarea unui autovehicul ţi cont doar de 6, la care sunt atent. Aceste elemente sunt de mare ajutor şi mă pot face să aleg în cunoştinţă de cauză ce maşină să cumper într-o zonă de preţ favorabilă. Să purcedem:

1. Bugetul?

Mai pe scurt: maşina personală reprezintă o cheltuială. Ca să fiu pe înţelesul tuturor, dacă preţul maşinii este să zic 3000 euro, ar trebui ca bugetul alocat achiziţionării ei să fie cu măcar 10%-15% mai mare. Altfel, cu siguranţă bugetul familiei se clatină mai mult decât normal. Este întotdeauna binevenită o estimare a costurilor de rulare şi întreţinere pe o perioadă de câţiva ani, ca să îmi pot face o idee cam câţi bani va „mânca” aceasta. Sunte mereu atent la o capcană obişnuită: nu căut niciodată o maşină nouă fix la suma cea mai mare pe care o pot da, ci una aflată puţin sub ea. Altfel pot rămâne cu maşina în parcare. La maşina second-hand aloc cel puţin 20% pentru reparaţii, deci, din nou, nu dau toţi banii pe ea.

2. Chiar am nevoie de o maşină?

Nu vreau o maşină pentru că am nevoie cu adevărat de transport personal sau pentru familie, ci doar îmi conferă libertate şi mă scapă de aglomeraţia transportului în comun. La capitolul necesităţi reale, dacă bugetul nu este prea mare, trebuie prioritizat pragmatismul. Tentaţiile ţinând de imagine, feeling şi modă auto îmi pot gâdila orgoliul pe moment, dar costă.
Sincer, nu îmi este jenă să fiu la volanul unei Dacii, atât timp cât o adaptez nevoilor mele şi nu visurilor de a-i impresiona pe ceilalţi. La sub 10.000 de euro nu am pe cine impresiona?

3. Cât timp mă voi folosi de maşină?

De obicei nu ţin maşina puţin, nu îmi place să pierd bani degeaba, chiar dacă e s-a devalorizat. Nu mă plictisesc repede, dar tot la una second-hand apelez.

4. Ce motor este potrivit?

Maşinile noi au motorizări mai moderne, cu consumuri mai mici şi nivel redus de poluare. Dar în aceiaşi bani pot obţine motoare cert mai puternice de la maşini mai vechi, eventual chiar premium. Nu mă grăbesc însă, căci de multe ori acestea nu îmi sunt realmente necesare şi mă costă foarte mult. Aleg cu capul, nu cu inima, pe cât posibil. Nu mă uit la cilindreea mică a motoarelor noi, mă uit la puterea dezvoltată, dar şi la consumul mediu, taxe etc. Un motor îmi este potrivit dacă este adaptat utilizării pe care vreau să o dau maşinii.

5. Ce dotări-cheie îmi sunt absolut necesare?

O maşină nouă mă poate atrage prin dotările sale de top, dar până în 10.000 de euro nu prea mă ating de ele. Este bine să aleg, pe lângă dotările de siguranţă, şi pe cele care îmi oferă un minim de confort: aer condiţionat, geamuri electrice, senzori de parcare. Dacă maşina nouă nu are măcar aceste elemente, viaţa mea în ea va fi destul de tristă. Pe de altă parte, nu mă uit că maşina veche are navigaţie, căci de multe ori aceasta nu cuprinde şi România. Mă uit mai ales dacă are conectivitate USB sau AUX şi dacă pot asculta MP3-uri la sistemul audio – căci de multe ori muzica îmi este singurul companion.
Tapiţeria maşinii are un rol determinant în privinţa modului în care va arăta maşina peste câţiva ani. Dacă e maşină nouă, alege cea mai de calitate tapiţerie posibil, va fi mai fiabilă în timp. Dacă este maşină veche, verific rosăturile şi „gropile” din scaune. Ele trădează şi vechimea reală a maşinii...

6. Cât contează garanţia?

Un punct forte al maşinilor noi îl reprezintă garanţia oferită de producători. În ultimii ani, aceasta a crescut de la numai un an la trei ani sau cinci, ba chiar şi şapte ani (în anumite condiţii). Am tendinţ de a verifica însă dacă este transferabilă! Dacă o iau de la dealeri de maşini rulate, sunt atent la detaliile contractului, pentru a nu mă trezi că de fapt n-am niciun fel de garanţie! Normal, dacă voi cumpăra o maşină rulată de la un samsar sau un particular, chiar că nu voi avea niciun fel de garanţie.

Toate aceste bătăi de cap au în sfârşit o rezolvare: SIXT SH

Despre SIXT SH

SIXT SH este prima companie de leasing operațional din România și una de top care oferă servicii de leasing operational și de rent a car pe piața auto locală. Oferta sa este unică prin sistemul “One-Stop Shop” prin care toate serviciile sunt oferite sub același acoperiș: leasing operațional (SIXT Leasing), rent a car (SIXT Rent a Car), mașini SH (SIXT SH), mașini noi (dealer autorizat Opel – Union Motors) și service auto (unul dintre cele mai mari service-uri auto din România, autorizat Dacia, Renault, Opel și multibrand – Union Motors).

Obiectivul SIXT New Kopel a fost întotdeauna acela de a crea soluții personalizate pentru clienți. Prin sistemul „One-Stop Shop” oferă servicii integrate clienților care au au posibilitatea de a alege unul sau mai multe servicii, în funcție de nevoile lor concrete la un moment dat. Acum, majoritatea clienților lor folosesc aproape toate serviciile simultan. De asemenea, datorită sinergiei Grupului și având serviciile de leasing operațional și de rent a car sub același acoperiș, în 2015 grupul a începu să se concentreze pe crearea pentru IMM-uri și pentru companiile de tip start-up a posibilitații de a accesa beneficiile pe care doar marile companii le au.

De asemenea, compania a lansat programul Prima Mașina SH sau “Pachetul Fără Griji”, pentru a sprijini românii care doresc să cumpere o mașină SH. Programul a fost 100% vândut în 2 ani.
Ce îmi poate oferi

Cele mai bune oferte la închirieri auto prin intermediul cardurilor SIXT!
 Pot beneficia de prețuri speciale pentru orice tip de mașină, atât în România cât și în străinătate;
Scap de toate formalitățile specifice unei închirieri;
Închiriez o mașină simplu și rapid, datele fiind deja salvate pe card.

Înlocuiesc flota uzată cu mașini second hand cu garanție de mașină nouă și pot beneficia de numeroase avantaje:
Garanție „din bară în bară” - automobilele au garanție doi ani sau în limita a 30.000 km.
Cumpăr de la primul proprietar - automobilele au fost deținute anterior doar de un singur proprietar;
Revizii gratuite și ITP - valabilitatea ITP este de cel puțin un an, iar prima revizie este gratuită.
Mașină la schimb - pentru toată perioada reparațiilor ce depășesc ca durată 72 de ore și sunt incluse în garanție.
Prioritate în service.
„Adevărata călătorie de descoperire nu înseamnă a căuta noi peisaje, ci a privi totul cu alți ochi.” – Marcel Proust
La SIXT New Kopel, pot profita de opțiunea sale and lease back care îmi permite să vând flota curentă pentru cash, iar ulterior să o pot folosi prin intermediul serviciului de lease back.
Care sunt avantajele?
• Influx semnificativ de cash
• Optimizarea capitalului de lucru, a ratei rentabilității capitalului și a ratei rentabilității activelor
• Eliminarea riscului valorii de revânzare a mașinii
• Beneficii fiscale

Un Service ce se poate mândri nu doar cu tradiție în asistență și reparații auto performante, ci și cu autorizarea RAR pentru majoritatea brandurilor auto prezente pe piața românească. Aici există servicii complete, de calitate, indiferent mașină.
Unde aş pleca dacă aş avea o maşină de la SIXT SH

Cu o nouă maşină, desigur, aş colinda această ţară în lung şi în lat. Am câteva obiective turistice pe listă şi am plăcerea de a vi le împărtăşi şi vouă:

Salina Turda
Ştiu ca ar fi o experienţă cam friguroasă, dar foarte frumoasă. Mai ştiu că se pot practica diverse activităţi. Vreau să urc pe numeroasele scări şi să mă distrez plăcut.

Cimitirul vesel de la Săpânţa
Un cimitir cu o colecţie fascinantă de cruci unice din lemn care imortalizează detalii despre cei morţi. 

Old fashioned Cocktail Bar din Constanţa
Mi-aş dori să prievesc cocktail-urile care se fac destul de uşor de făcut, cu talent şi pasiune, creându-se un gust unic. Am auzit că acolo este o atmosferă prietenoasă şi muzică bună, printre oameni buni şi barmani extraordinari.   

Castelul Corvinilor din Hunedoara
Vreau să aflu cum a fost un castel în diferite momente ale istoriei, iar cel din Hunedoara este cel mai bun loc în care pot vedea aceste lucruri. Este un castel adevărat, unde pot vizita fiecare loc din interior şi unde sunt explicaţii perfecte pentru fiecare dintre obiective.

Biserica Fortificată din Viscri
Bisericile fortificate precum aceasta sunt ceva specific acelei părţi din România. Această biserică veche oferă o privelişte splendidă a zonei şi are un mic muzeu cu artefacte vechi.

Biserica cu Lună de la Oradea
Foarte frumoasă şi foarte interesante picturile şi sculpturile de lemn din interior. Are o arhitectură foarte frumoasă. Trebuie să ajung la ea. 

Palas Iaşi
Este uluitor! Iar Iaşiul este un oraş nou şi curat. Cu o maşină nouă pot ajunge în siguranţă în oraşul poeziei.

Cheile Bicazului
Nu am fost niciodată acolo. Îmi doresc să ajung, să opresc maşina şi să merg să mă plimb. Există un peisaj este uimitor. Cred că dacă ajunge acolo m-aş simţi cu adevărat liber. 

În încheiere, vă las cu un concurs.
Opel Union Motors știe că mașinile marca Opel sunt de cea mai bună calitate. De aceea, vă oferă o super garanție la toate autoturismele noi Opel, începând de ACUM. Intraţi pe site-ul www.opel-unionmotors.ro, spuneţi ce durată are garanția și puteți câștiga unul dintre cele 5 kit-uri de produse personalizate marca Opel.
Condiții de participare:
1. Accesaţi http://bit.ly/2AQ71di și aflaţi care este perioada de garanție la mașinile noi Opel de la Union Motors. Scrieţi răspunsul în comentariu la postarea concursului de pe pagina de Facebook.
2. Daţi like la pagina oficială de Facebook New Kopel Group.
3. Daţi share PUBLIC postării de concurs.
Și asta e tot, v-aţi înscris!
Perioada desfășurării concursului: 15 ianuarie – 27 februarie, ora 23:59.
Cei 5 câștigători vor fi extrași cu ajutorul platformei www.tragerilasorti.ro și vor fi afișați pe data de 28 februarie 2018, pe pagina de Facebook New Kopel.

Vă doriesc mult succes!