stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Aşa mi-am recăpătat somnul dulce de odinioară

În trecut am avut mari probleme cu somnul. Nu puteam adormi deloc. Mă apuca şi 2 dimineaţa treaz şi eu tot mă întorceam pe o parte şi pe alta în timp ce alţii aveau deja câteva ore bune de somn. Începusem să îmi fac griji despre ziua ce avea să vină de după noapte. Îmi puneam fel de fel de întrebări: “Ce mă fac mâine?”, “Oare mai sunt bun de ceva?”, “Sigur trebuie să mă duc la muncă?” Dar niciodată nu mi-o puneam pe cea potrivită: “De unde mi se trag toate astea?”.

Credeam că sufeream de insomnie. Ajunsesem să mă decid în privinţa pastilelor. Să le iau sau să nu le iau. Am fost la un pas să le iau, dar ceva în conştientul meu îmi spunea să mai aştept. Până într-o zi când am decis să îmi schimb stilul de viaţă. Am exclus cofeina şi am început să respect un program regulat de somn. Aşa am descoperit împreună cu medicul de familie cauza deselor nopţi albe.
Problemele de somn

Vă voi prezenta câteva probleme de somn cu care m-am întâlnit deseori şi cum le-am tratat.

Problemă: Oboseala, un factor ce nu mă lăsa să dorm.
Ce am făcut: Am limitat cafeina şi alcoolul (în special înainte de a merge la culcare); m-am asigurat că dormitorul este răcoros, întunecat şi confortabil.

Problemă: Dormeam în cele mai fericite nopţi patru sau cinci ore, iar dimineaţa eram epuizat.
Ce am făcut: Am consultat un doctor, care mi-a recomandat un test pentru apneea în somn.

Problemă: Muşchii mă dureau foarte tare, încât nu puteam adormi.
Ce am făcut: Am cerut doctorului anti-inflamatoare şi corticosteroizi.

Problemă: Stresul.
Ce am făcut: Am început prin a face băi fierbinţi sau să citesc. În plus, înainte de a merge la culcare am început să îmi fac o „listă de griji” cu tot ce nu îmi dădea pace.

Problemă: Aveam picioarele umflate, îmi tremurau şi mă mâncau tare mult.
Ce am făcut: La fel; am consultat doctorul, care mi-a recomandat exerciţii de întindere sau masarea lor înainte să mă aşez în pat.

Problemă: Ieşiri în timpul nopţii la baie.
Ce am făcut: Am redus Coca-Cola şi berea, care creşteau nevoia de a urina. Nu mai beau lichide cu câteva ore înainte de a merge la culcare.

Problemă: Balonările.
Ce am făcut: Am început să servesc cina cu doua ore înainte de a merge la culcare şi nu am mai mâncat nimic greu. Am evitat alimentele care îmi provocau balonările, precum maioneza, ardeiul gras, ouăle, etc.

Ghidul meu zilnic care mă ajută să am un somn plăcut

În fiecare dimineaţă urmez până seara un program de promovare a somnului.

Dimineaţa:
07:00. Mă trezesc la această oră în fiecare zi, chiar şi în weekend.
08:00. Beau cafea decofeinizată după micul dejun.
09:00. Ies din casă pentru o plimbare de 30 de minute. Atât mişcarea, cât şi lumina dimineţii mă ajută să dorm mai bine.

Seara:
18:00. Servesc o cină uşoară. Nu consum ceai cofeinizat, cafea şi băuturi acidulate, şi nici alcool şi ciocolată.

Ceva mai târziu:
21:20. Inchid televizorul, com­puterul, telefonul. Oprirea lor îmi stimulează creierul. Citesc o carte, fac o baie caldă sau ascult muzică liniştitoare pentru a-mi ajuta trupul şi mintea să se relaxeze înainte de culcare.
21:50. Îmi aranjez patul pentru somn. Reduc intensitatea luminii, trag draperiile, mă asigur că temperatura este răcoroasă şi confortabilă şi îmi acoper ceasul fosforescent din perete, astfel încât să nu pot vedea ora dacă mă trezesc peste noapte.
22:00. Se poate să merg la baie.
22:10. Sting luminile. Merg la culcare la aceeaşi oră în fiecare noapte.

Alt factor, salteaua pe care dorm. În primul rând trebuie să fie de calitate, realizată din spumă hr cu 7 zone de confort, cu sistem multi pocket spring şi neapărat spumă cu memorie de densitate ridicată. 

Pentru a cumpăra un astfel de produs vă invit să analizaţi Oferta de saltele de AICI, locul în care se comercializează cele mai bune saltele de pat. Deci, pentru a avea un somn liniștit contează foarte mult și calitatea saltelei pe care dormim. Iată câteva proprietăţi a secretului din spatele cuvântului “AICI”.

Este o saltea de generație nouă, produsă în Bulgaria. Datorită tehnologiei de fabricație, va avea grijă de corpul nostru, eliminând durerile și anchilozările, dimineața ne vom trezi mult mai reconfortat și odihnit, după un somn profund și liniștit.

De ce să alegi o astfel de saltea
Pentru că există o perioadă de testare de 100 de nopţi. Puteţi face orice doriţi pe această saltea, iar dacă nu vă place de ea, veţi primi integral suma plătită pentru aceasta.

Are proprităţi ca:

AMBERFOAM ÎN HUSA PENTRU SALTEA
Spuma Amberfoam® brevetată de cei meseriaşi, îmbogățită cu chihlimbar, acoperă întreaga saltea și preia tensiunea din corp, are efect calmant și elimină durerile din ceafă, articulații și mușchi. Atingerea directă a chihlimbarului de corp asigură un somn mai liniștit, mai profund și odihnitor.

SPUMĂ HR (HIGH RESILIENCE) CU 7 ZONE DE CONFORT
Știaţi că în corpurile noastre sunt 7 zone de greutate care exercită tensiune asupra saltelei? De aceea, a fost proiectată spuma HR exact cu 7 zone de confort. Astfel, sarcina este repartizată în mod egal, iar corpul se odihnește în mod eficient.

SISTEMUL MULTI POCKET SPRING
Peste 500 de buc/mp de arcuri individuale învelite (în material textil nețesut) vă vor susține corpul în timp ce dormiţi. Neînțelese de multe persoane, aceste arcuri sunt obligatorii pentru fiecare model avansat de saltele, garantând saltelei ventilație, aerisire și răcoare. Scârțâit? Este garantat faptul că nu veţi auzi nimic.

SPUMĂ CU MEMORIE DE DENSITATE RIDICATĂ
Spuma cu memorie reacționează la căldura corpului, preluând curbele anatomice, creând senzația de plutire.
Economisiţi timp şi efort

Dacă doriţi să renunțaţi la această saltea, reprezentanţii firmei vor veni să o recupereze. Nu veţi fi implicaţi în organizarea logistică, nici obligaţi nu veţi fi la servicii de curierat și achitarea acestora. Curierii vor veni la o oră convenabilă pentru voi și o vor recupera fără să plătiţi nimic!

Cumpăraţi salteaua numai cu un click
Modalitatea tradițională de achziționare a unei saltele nu funcționează în folosul clientului. Cutreierarea magazinelor, sute de modele, vânzători insistenți și grosolani care în loc să ajute oamenii doar îi încurcă. Nu pe ultimul loc sunt și suprataxele imense pentru întreținerea acestor magazine, pe care le plătim noi, cumpărătorii. Câteva minute într-un showroom nu ar fi suficiente pentru a aprecia dacă salteaua este confortabilă pentru dumneavoastră. La prima vedere, vă poate părea un produs perfect, dar în caz că sunteți nemulțumiți nu are cine să vă restituie banii. Este absurd acest fapt și trebuie combătut. Cu ea s-a creat un model online care elimină toate verigile inutile precum magazine, sute de modele, vânzători nepoliticoși și producători incorecți. Economisiți timp, bani, nervi și experiențe neplăcute. Ce poate fi mai plăcut decât atât?