stickere.net - Stickere Decorative si Tablouri Canvas

Surprinde-ţi soţia cu un cadou de la Fashion24

Un cadou depăşeşte cu mult termenul de „cadou”. El vine din dragoste, din respect, din ataşament, din recunoştinţă; cazul este aleatoriu. Dar când vine vorba de persoana dragă, pentru care viaţa îşi schimbă numele în numele ei, atunci termenul de cadou obligatoriu trebuie să înceapă cu „C” mare.

Şi apropo, de Sărbătorile Pascale ce tocmai se apropie cu paşi repezi, din acest an 2018, nu ştiu voi unde le veţi face, dar eu mi-am invitat soţia la o frumoasă petrecere la un restaurant select din oraşul în care locuim. Şi, cum seara trebuie să fie una de neuitat, iar femeile sunt cele care stau cel mai mult în baie ca să se aranjeze, am zis ca de ţinuta ei să mă ocup eu, pentru prima dată în viaţă.
Am tot căutat o rochie care să se potrivească cu costumul meu şi nu am găsit niciuna. De bătut nu m-am dat bătut, fireşte, şi nici nu am dorit să fiu ajutat de doamnele prietenilor mei. Ar fi fost ruşinos, pe cuvânt, iar zodia mea tipicară cu siguranţă m-ar fi împins într-o parte şi nu alegeam ideea lor. Totul până într-o zi, când am găsit site-ul www.fashion-24.ro. Pe el apăruseră frumos secţiuni cu rochiile dorite: de zi, de ocazie, de seară, de club, office, de banchet, lungi, xxl-8xl sau chiar şi salopete. Mi-am spus: „Aici sigur găsesc ceva şi îmi voi face fericită „leoaica”.”

M-am întors la Rochiile de Seară, dar nu înainte să mă abonez la newslatter. Am introdus adresa de e-mail, cuminte, şi am dat click pe butonul CONFIRMĂ, apoi mi-am văzut de căutarea mea.
Soţiei mele îi place eleganţa. Este în trend cu tot ce mişcă în lumea modei şi, deci, trebuia să mă ridic la standarul ei. Cred că aceste căutări pentru noi, bărbaţii, sunt mai grele decât a săpa într-o mină de cărbuni. Nu vreau să sune ca o plângere, dar doamnele fiind ceva mai pretenţioase trebuie neapărat să nu dăm greş. Este ca la un concurs de tir sportiv; avem doar o şansă. După ce am tras săgeata are doar un punct în care trebuie să se înfigă: ţinta!

Aşadar, după cum spuneam, căutările mele pe acest minunat site continuau. Ce mi-a placut foarte mult la el, a fost faptul că puteam să îmi selectez singur la ce preţ aş fi vrut să fie rochia, ce mărime, ce culoare, lungime, dacă doresc texturi, etc. Un atu în plus pentru care le dau celor din spatele site-ului un mare 10!

Până la urmă am ales o rochie de seară, bleumarin, cu broderie fină, cu decolteul în U, mânecile trei sferturi şi închidere prin fermoar lateral, iar un aspect de care ţin mereu cont este ţara în care a fost fabricată; neapărat în România.
Am reuşit cu brio să introduc produsul în coş...
Apoi am completat datele la adresa de livrare, am selectat ca plata sa fie la livrare (sistem ramburs), am fost de acord cu termenii şi condiţiile site-ului şi am aşteptat nerăbdător să fiu contactat telefonic pentru a confirma comanda.
Despre rochie

Rochia elegantă bleumarin cu broderie face parte din categoria Rochii de seară, este un produs original care se poate cumpăra online conform ofertei curente de magazinul Fashion 24.

Produsul are şi broderie şi este de către magazin în următoarea combinaţie de mărimi: S M L XL XXL 3XL(46) 4XL(48) 5XL(50) 6XL(52).

Aşadar, nu doar doamnele au grijă de domni, ci se poate şi invers, iar când la uşă bate o sărbătoare uriaşă pentru noi, creştinii, seara va fi una impecabilă. O amintire frumoasă a tinereţii noastre, care peste ani vă dăinui în fotografiile pe care, pe una dintre ele, va sta scris cu siguranţă 8 aprilie 2018 - www.fashion-24.ro, din respect pentru profesionişti!