Există multe definiții date noțiunii de brand,
dar multe dintre ele fie sunt incomplete, ori se adresează persoanelor cu
cunoștințe serioase de branding. O definiție destul de întâlnită este:
“Un brand este un nume, semn sau simbol folosit în identificarea produselor sau
serviciilor unui producător și utilizate pentru a-l diferenția de competiție.”
Această definiție semnalează diferențierea ca o
caracteristică esențială a brandului. Înțelegem, deci, că acest nume, semn,
simbol este utilizat doar pentru identificare și diferențiere. Foarte adevărat, însă lipsește ceva.
O alta afirmație despre conceptul de brand, care aduce ceva
în plus, este:
Un brand este o promisiune. Serviciile și produsele odată identificate transmit o garanție pentru calitate.
Un brand este o promisiune. Serviciile și produsele odată identificate transmit o garanție pentru calitate.
Așadar, un brand se naște pentru a îndeplini o promisiune
sau o necesitate existentă.
Carecteristicile unui brand:
- adaugă valoare produselor
- este o marcă înregistrată
- este o companie faimoasă
- constă într-o siglă și un slogan
Apa minerală este o categorie cu tradiție în România,
rămânând o piatră de temelie pentru ceea ce înseamnă branduri românești și unul
dintre lucrurile care au reușit să ne ducă peste hotare, fiind recunoscută atât
din punctul de vedere al calității, cât și al tradiției îndelungate.
Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, conform
clasamentului anual al revistei Biz. Borsec este liderul brandurilor românești,
ocupând prima poziție în top, fiind un brand iubit și apreciat de consumatori.
Apa minerală naturală Borsec înseamnă în primul rând
sănătate, tinerețe, vitalitate și energie.
Tradiția. Din moși strămoși s-a auzit de apa Borsec, iar ca
brand, acesta are 211 ani.
Prospețimea este inegalabilă. Are un gust definit și
consistent ce nu lasă de dorit. Apa Borsec este o apă cu gust, pe care o mai vrei să o consumi după ce ai băut primul
pahar.
Apa Borsec este cunoscută sub denumirea de „Regina apelor
minerale”. Cum s-a ajuns la această denumire?
Însuși împăratul Franz Josef i-a acordat apei minerale naturale Borsec acest titlu, pe care-l poartă cu mândrie și astăzi. Decernarea premiilor a avut loc la Palatul Hansen, actualul hotel Kempinski, construit special pentru Expoziția Internațională din 1873 de la Viena.
Însuși împăratul Franz Josef i-a acordat apei minerale naturale Borsec acest titlu, pe care-l poartă cu mândrie și astăzi. Decernarea premiilor a avut loc la Palatul Hansen, actualul hotel Kempinski, construit special pentru Expoziția Internațională din 1873 de la Viena.
Cel mai puternic brand românesc în continuare
Potrivit topului 100 al celor mai puternice branduri românești,
realizat anual de revista Biz împreună cu Unlock Market Research, Borsec rămâne
și în acest an în fruntea clasamentului, fiind ales pentru încă o dată cel mai
puternic brand românesc.
Caracteristici
Cantitate: 0,5 l / 2 L
Acest produs contine 4 ingrediente considerate a fi sigure.
Calciu: 56.73mg/l,
Magneziu: 32.5mg/l,
Sodiu: 2.85mg/l,
Hidrogencarbonat: 333.4mg/l.
Ph 7.44.
Reziduu sec: 296 mg/l
Magneziu: 32.5mg/l,
Sodiu: 2.85mg/l,
Hidrogencarbonat: 333.4mg/l.
Ph 7.44.
Reziduu sec: 296 mg/l